Monday, September 20, 2004

CBS: We Were Deceived

CBS is set to announce that they were decieved in regards to the phony memo's displayed by Dan Rather on 60 Minutes II. The Washington Post and the New York Times have reports. It is unclear whether an apology will be made by CBS. Unclear? They accuse the President of commiting a crime (ignoring a direct order) based on fraudulent documents, demand that he answer questions based on those documents, stand by the documents after it is clear they are a fraud, then after two weeks admit they rushed to air with a phoney story, but they are not sure they will apologize? It is also unclear whether Terry McAuliffe, Tom Harkin, the Kerry Campaign, the Boston Globe and the New York Times will apologize either. All of whom used the CBS story to call the President's Guard Service into question. In the case of the Kerry Campaign, John Edwards immediatly jumped on the story demanding that the President answer the "serious" questions and Terry McAuliffe and the DNC acyually ran TV ads that featured Dan Rather. Disgusting.

Be sure to check the current posts for updates.